Poradna Nokia CK-200

Autor: | Vloženo: 14.02.2013 000 12:23 | Témata: Poradna Nokia CK-200

Dobrý den,již jsem byla 3x v servisu-ostatní mě buď neslyší, přerušovaně či s ozvěnou.Mám telefon Nokia C5.

Montáž provedl autirozavaný servis Hyundai,kde jsem kupovala také auto,bydlím 130 km nyní daleko,zatím nejsem vůbec spokojená,mechanik neví již co s montáží.Děkuji

  • Zdeněk Stach

    Zdeněk Stach

    14. února 2013

    nokia ck-200 je hodně poruchová sada , můžepomoci upgarde software sady za 300,-kč bez dph , ale také nemusí .... sám bych tuto sadu nechtěl , Stach 602555777 , www.duomobil.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Lenka Maděřičová

      14. února 2013 - Lenka Maděřičová

      Děkuji za odpověď-je to dárek....kde se dá tento upgrade software opatřit?


    • Zdeněk Stach

      14. února 2013 - Zdeněk Stach

      jsme z Olomouce , 602555777
      asi by jste musela poslat displej nebo se stavit


  • 14. února 2013 - Oficiální zástupce obchodu fatomas.cz

    Dobrý den, máte u sady externí mikrofon nebo je použit ten v sadě. Zavolejte mi na 60256806. Tomáš Vítek

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (2)
    • Lenka Maděřičová

      14. února 2013 - Lenka Maděřičová

      Máte špatně telefonní číslo.


  • LevneAlarmy.cz

    LevneAlarmy.cz

    14. února 2013

    Dobrý den!

    Tuto sadu jsem měl v autě a už nikdy více! Teď mám Parrot MK9100 a nemůžu si jej vynachválit. Nesrovnatelný rozdíl hlavně v kvalitě hovoru, nehledě na možnost přehrávat hudbu z flashky a dalších zdrojů v poměrně hodně slušné kvalitě.

    S pozdravem Jiří Tulach
    http://ww.levnealarmy.cz...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.