Poradna Parrot CK 3100

Autor: | Vloženo: 15.02.2011 000 21:42 | Témata: Poradna Parrot CK 3100

Vse funguje jak ma ,ale jak vypnu klice tak se vse smaze.

mam nokia6230i nastavim si na ck 3100 svuj telefon a cestinu a normalne volam ale jakmile vypnu klice a znova zapnu nic neni v pamneti .dekuji

  • ŠKODA Originál

    ŠKODA Originál

    15. února 2011

    Dobrý den,
    jestliže se s tímto problémem potýkate od začátku po namontování hf sady do vozu, pak je pravděpodobně nesprávně zapojena do elektroinstalace. Do sady musí jít jak stálý produ (kvůli paměti) tak proud spínaný klíčkem čímž se celá hf sada uvádí do pohotovostního režimu.
    Jestliže se problém projevil až po nějaké době bezchybného používání, může jít o závadu na řídící jednotce hf sady.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne (1)
  • LevneAlarmy.cz

    LevneAlarmy.cz

    15. února 2011

    Dobrý den!

    Sada Parrot 3100 má dva vodiče, na kterých má být +12V. Na jednom trvalých, na druhém spínaných klíčkem. Červený má mít tedy trvalé napájení (ten právě drží paměť) a oranžový má mít napájení spínané klíčkem. Někdy člověk provádějící montáž vezme ISO konektor a jednoduše jej zasune do ISO konektoru v autě. Problém je v tom, že pozice těchto dvou vodičů bývají na různých vozech a v různých rádiích vzájemně prohozeny. Nejjednodušším řešením je povolit pouzdra pojistek na dotyčných kabelech a tím kabely rozpojit. Následně pouzdra sešroubujete opačně - červený kabel na oranžový a oranžový na červený. Pozor na hodnoty pojistek. Ty jsou u každého z kabelů odlyšné a je nutné, aby směrem do hands free sady zůstala zachována správná hodnota pojistky.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne (2)
  • LukesD

    LukesD

    16. února 2011

    Je potřeba přehodit napájení.Pokud je sada nová.
    Jestli problém vznikl po nějaké době používání je možná závada na sadě.
    Klíčkové plus a stálé stačí na pojistkách k Parrotu.
    Pokud si neporadíte a jste poblíž Prahy můžete zajet ke mě a tento malý problém odstraníme.
    Přeji pěkný den.Lukeš

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.